Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2013

Έρευνα για ατυχήματα στο σχολείο

Στα πλαίσια του κεφαλαίου 10 της Γλώσσας μας με τίτλο "Ατυχήματα" κάνουμε μια μικρή ερευνα. Σκεφτήκαμε να φτιάξουμε ένα ερωματολόγιο για τα ατυχήματα που γίνονται στο χώρο του σχολείου, να το δημοσιεύσουμε και οι συμμαθητές μας να απαντήσουν. Τα αποτελέσματα που θα συλλέξουμε θα τα λάβουμε υπόψη, θα τα παρουσιάσουμε. Σας παρακαλούμε, λοιπόν, να αφιερώσετε λίγο χρόνο στις ερωτήσεις μας. Θα σας πάρει περίπου 5 λεπτά!
Μαθήτριες της ΣΤ' Τάξης!
Ανάλυση δεδομένων- Συμπεράσματα 
Στην πρώτη ερώτηση, δηλαδή για το πόσες φορές χτυπάνε περίπου στο σχολείο,σε ίδιο ποσοστό 35%τα παιδιά απάντησαν ότι χτυπάνε μία φορά την εβδομάδα ή καθόλου, που σημαίνει ότι είναι πολύ προσεκτικά. 
 
Στη δεύτερη ερώτηση, δηλαδή για το πιο επικίνδυνο μέρος του σχολείου, τα περισσότερα παιδιά απάντησαν ότι είναι τα σκαλιά σε ποσοστό 35%, δηλαδή είναι επίφοβο να πέσει ένα παιδί από τα σκαλιά και μερικές φορές να χρειαστούν ράμματα. 
 
 Σύμφωνα με τα δεδομένα της τρίτης ερώτησης, οι αιτίες που προκαλούν τα ατυχήματα είναι συνήθως οι τσακωμοί αφού τα παιδιά απάντησαν ότι είναι ο καυγάς με άλλους συμμαθητές σε ποσοστό 35%, διότι έχουν διαφορές μεταξύ τους.
 
 Στην τέταρτη ερώτηση , δηλαδή για τα αποτελέσματα των ατυχημάτων, τα περισσότερα παιδιά απάντησαν ότι μετά από αυτό κλαίνε σε ποσοστό 40%, λόγω της μικρής τους ηλικίας.
Στην πέμπτη ερώτηση, τι χρειάζεται να γίνει ώστε να είναι περισσότερο ασφαλή τα παιδιά , τα περισσότερα παιδιά απάντησαν ότι απλά πρέπει να προσέχουν περισσότερο σε ποσοστό 45%.Οι υπόλοιποι απέδωσαν τις ευθύνες είτε στους δασκάλους είτε στο Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, οι οποίοι αδιαφορούν.
 
 Στην επόμενη ερώτηση, για το τρόπο αντιμετώπισης των συμμαθητών σε περίπτωση ατυχήματος, το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών απάντησε ότι πρέπει να ζητήσουμε άμεση βοήθεια της δασκάλας που βρίσκεται σε εφημερία σε ποσοστό 65%.Οι λιγότεροι μαθητές απάντησαν ότι πρέπει να τον φροντίσουν (20%) ή να αδιαφορήσουν (15%).
 
Στην έβδομη ερώτηση, σχετικά με την συμπεριφορά των συμμαθητών μου μετά από ένα ατύχημα,τα περισσότερα παιδιά απάντησαν ότι πρόκειται να είναι πιο προσεκτικοί σε ποσοστό 45%.Οι λιγότεροι μαθητές απάντησαν ότι φωνάζουν την δασκάλα που είναι σε εφημερία (35%) ή ότι αδιαφορούν (5%).
 Στην όγδοη ερώτηση, σε αυτό που προκάλεσε το ατύχημα, το μεγαλύτερο μέρος των μαθητών απάντησε ότι ήταν η απροσεξία τους. Οι λιγότεροι μαθητές απάντησαν ότι ήταν η βιασύνη τους (25%), άλλοι ότι ήταν η ταραχή τους (10%) ή δεν περίμεναν να φάνε πρώτα (15%).
Και τέλος η άποψή τους για το ποιες ηλικιακές ομάδες είναι πιο επιρρεπής στα ατυχήματα εντός του σχολικού χώρου είναι οι μαθητές της Α’ και Β’ δημοτικού σε ποσοστό 65% , δηλαδή όσο πιο μικροί είναι σε ηλικία τόσο πιο επικίνδυνο είναι να χτυπάνε στο σχολείο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για να αφήσετε σχόλιο πρέπει να έχετε γραφτεί στο ιστολόγιό μας!