Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

eTwinning-Ραντεβού για επικοινωνία την Τρίτη!

Αγαπητοί γονείς και καλά μου παιδιά,


το ραντεβού κανονίστηκε... Τρίτη 14.00 με 15.00 ώρα Ελλάδος...
Όλα είναι έτοιμα και θα κάνουμε το τσατ που προγραμματίζαμε την Τρίτη και ώρα 14.00! Η κυρία Καρολίνα από την Πολωνία και η κυρία Νούρσα από την Τουρκία έχουν ενημερώσει τους μικρούς μαθητές τους να βρίσκονται εκείνη την ώρα στην ειδική φόρμα "Chat" στο TwinSpace.
Επειδή μέχρι τις 13.30 έχουμε μάθημα μπορείτε να καθίσετε μαζί μου στο σχολείο μέχρι τις 15.00 ώστε να σας βοηθάω με τα αγγλικά. Προϋπόθεση να έχετε μαζί σας ή laptop ή netbook, μιας και το σχολείο δε διαθέτει ένα για κάθε μαθητή.  Αν πάλι θέλετε από το σπίτι σας να συμμετέχετε στη συζήτηση και να σας βοηθούν οι γονείς σας, τότε θα βρεθούμε online στη σελίδα μας! 
Η είσοδος στη σελίδα του προγράμματός μας θα γίνεται με τους κωδικούς που έχω δώσει σε κάθε παιδί. Η διεύθυνση της σελίδας όπου πρέπει να συνδεθείτε είναι:
http://new-twinspace.etwinning.net/web/p64097/welcome
Το ιστολόγιο του προγράμματός μας είναι:
http://twinblog.etwinning.net/elaionpoland/
Μέσω της διαδικασίας αυτής επιδιώκεται οι μαθητές και των τριών χωρών να γνωριστούν καλύτερα και να αναπτύξουν μεταξύ τους φιλία. Έτσι, στις δραστηριότητές μας θα επισφραγίζονται με αγάπη και μεράκι για δημιουργία!

1 σχόλια:

Κα Ευτυχία,η σημερινή συζήτηση με τους μαθητές των ξένων σχολείων μου άρεσε πολύ.Θέλω να γνωρίσω παιδιά από άλλες χώρες.Η μαμά μου με βοήθησε με τα Αγγλικά και το ευχαριστηθήκαμε.Ελπίζω να το ξανακάνουμε σύντομα.

Δημοσίευση σχολίου

Για να αφήσετε σχόλιο πρέπει να έχετε γραφτεί στο ιστολόγιό μας!